Контрольні роботи із зарубіжної літератури у 6, 8 та 9 класах розроблені на основі навчальної програми з предмету з урахуванням психологічних особливостей учнів. Головною метою було перевірити знання, вміння та навички школярів, тобто визначити іх рівень навчальних досягнень за навчальний рік. Для досянгнення цієї мети було запропоновано ряд тестових творчих завдань у письмовій формі. Контрольну роботу у 6 класі виконувало 11 учнів. Якісний показник виконаних робіт становить 54,6%. Майже всі учні засвоїли літературні теми, знають твори. Слід зазначити типові помилки та недоліки: більшість учнів вміють давати відповіді на питання поверхнево, не наводять приклади з художніх творів на підтвердження своєї думки, іноді плутають назви творів і авторів, роблять орфографічні та пунктуаційні помилки. Контрольну роботу у 8 класі виконувало 8 учнів. Якісний показник виконаних робіт становить 62,5%. Всі учні засвоїли літературні теми, знають твори, так як більшість школярів читають художні твори, виконують домашні завдання, активні на уроках. Учні вміють вибирати головне у творах, визначати ознаки літературних епох і понять, наводити приклади на підтвердження своєї думки. Слід зазначити типові помилки та недоліки: більшість учнів вміють давати відповіді на питання, але не можуть підвести підсумки, роблять орфографічні та пунктуаційні помилки. Контрольну роботу у 9 класі виконувало 11 учнів. Якісний показник виконаних робіт становить 63,6%. Майже всі учні засвоїли літературні теми, знають твори. Слід зазначити типові помилки та недоліки: більшість учнів вміють давати відповіді на питання, але поверхнево, не всі орієнтуються у великих за розміром текстах, лише на теоретичному рівні визначають ознаки вивчених епох та понять.
Пропозиції: - більше уваги приділяти розвитку творчих здібностей учнів під час написання творів; - постійно використовувати інтерактивні форми роботи для пояснення, тренування та закріплення матеріалу; - передбачати диференційовані завдання; - ширше використовувати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки; - створювати умови розвитку критичного та асоціативного мислення учнів, сприяти розкриттю їх творчого потенціалу; - проводити роботу у вигляді індивідуальних пошукових творчих завдань та використовувати випереджувальні завдання.
Графік проведення зрізів знань навчальних досягнень учнів 3-9 класів Покровського ЗЗСО І-ІІ ступенів – філії Бережинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за І семестр 2020-2021 н. р.
Контрольні роботи із зарубіжної літератури у 6, 8 та 9 класах розроблені на основі навчальної програми з предмету з урахуванням психологічних особливостей учнів. Головною метою було перевірити знання, вміння та навички школярів, тобто визначити іх рівень навчальних досягнень за навчальний рік. Для досянгнення цієї мети було запропоновано ряд тестових творчих завдань у письмовій формі.
ВідповістиВидалитиКонтрольну роботу у 6 класі виконувало 11 учнів. Якісний показник виконаних робіт становить 54,6%. Майже всі учні засвоїли літературні теми, знають твори. Слід зазначити типові помилки та недоліки: більшість учнів вміють давати відповіді на питання поверхнево, не наводять приклади з художніх творів на підтвердження своєї думки, іноді плутають назви творів і авторів, роблять орфографічні та пунктуаційні помилки.
Контрольну роботу у 8 класі виконувало 8 учнів. Якісний показник виконаних робіт становить 62,5%. Всі учні засвоїли літературні теми, знають твори, так як більшість школярів читають художні твори, виконують домашні завдання, активні на уроках. Учні вміють вибирати головне у творах, визначати ознаки літературних епох і понять, наводити приклади на підтвердження своєї думки. Слід зазначити типові помилки та недоліки: більшість учнів вміють давати відповіді на питання, але не можуть підвести підсумки, роблять орфографічні та пунктуаційні помилки.
Контрольну роботу у 9 класі виконувало 11 учнів. Якісний показник виконаних робіт становить 63,6%. Майже всі учні засвоїли літературні теми, знають твори. Слід зазначити типові помилки та недоліки: більшість учнів вміють давати відповіді на питання, але поверхнево, не всі орієнтуються у великих за розміром текстах, лише на теоретичному рівні визначають ознаки вивчених епох та понять.
Пропозиції:
- більше уваги приділяти розвитку творчих здібностей учнів під час написання творів;
- постійно використовувати інтерактивні форми роботи для пояснення, тренування та закріплення матеріалу;
- передбачати диференційовані завдання;
- ширше використовувати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки;
- створювати умови розвитку критичного та асоціативного мислення учнів, сприяти розкриттю їх творчого потенціалу;
- проводити роботу у вигляді індивідуальних пошукових творчих завдань та використовувати випереджувальні завдання.